• Vytisknout článek... •
Toto je text článku v denním vydání Regionalistu (http://regionalist.cz):
Hlášení závad na radnici je v Jihlavě rychlejší a uživatelsky přívětivější
Přes aplikaci Hlášení závad mají Jihlavané možnost dát příslušným úředníkům vědět o různých technických závadách, polámaných větvích či nevyvezených koších v ulicích města. Proto je nutné tuto aplikaci zachovávat moderní a hlavně uživatelsky přívětivou, což zaručuje její nová aktualizace. Odkaz zůstává stejný –
https://sgis.jihlava-city.cz/hlaseni-zavad/
„Těm, kteří pravidelně tuto aplikaci používají, bychom doporučili si tuto stránku na svém mobilním telefonu umístit na plochu. Na telefonech s operačním systémem Android to uděláte přes možnosti vašeho internetového prohlížeče. Kdo používá telefony Apple, tak přes možnost Sdílet,“ doplnil vedoucí GIS oddělení Jaroslav Škrobák.
Po nové aktualizaci v aplikaci stále zůstává možnost vidět ostatní zadané závady a po kliknutí také jejich popis, současný stav a jméno úředníka, který se o danou závadu stará. Může se tedy stát, že danou závadu, u které zrovna stojíte, ani nemusíte zadávat, protože to udělal již někdo před vámi.
Zůstává také možnost přidat k závadě fotografii, která pracovníkům blíže přiblíží problém. Nutné je také při nahlášení zadat svoji e-mailovou adresu – po zadání na ni přijde kontakt na pracovníka, kterému byl problém přidělen, a také další informace o aktuálním stavu řešení této závady.
Aneta HRDLIČKOVÁ
(originál článku je na adrese: http://regionalist.cz/denik/2007.php?idclanku=)